måndag, oktober 06, 2008

På resande fot

Ibland är det så fantastiskt och inspirerande att vara på resande fot… Veckan inleds med en tågresa upp till Stockholm och det slår mig att det inte är så många år sedan som restid var ”förlorad tid” som enbart innebar att vi förflyttade oss från en punkt till en annan. Idag kan jag arbeta – nästan lika bra som på kontoret eller hemma – när tåget susar fram genom ett vackert och allt mer höstlikt landskap.

I Stockholm väntar flera möten och jag ska bland annat träffa min goda vän Anki Elken som jag har en gemensam kampanj tillsammans med inför EU-parlamentsvalet nästa år. Vi har nyligen börjat att blogga på ”Välj Elken och Knutsson 2009”.

Nu kan ni även gå med i mitt bloggnätverk på Facebook där ni kan diskutera och förbättra min blogg. Jag vill även påminna om min "politikersida" på samma community. Jag hoppas att många av mina läsare går med i nätverken.

Mathias Knutsson

Inga kommentarer: