onsdag, augusti 23, 2006

Centerpartiet i Kristianstad går till val på fler riktiga jobb och utveckling av kommunens kärnverksamheter

Efter besöket i Sibbhult styrdes färden till Kristianstad och en presentation av Centerpartiet i Kristianstads valprogram och valmanifest. Jag har lett arbetet med det lokala valprogrammet, och jag är nöjd med resultatet. Vårt program har en tydlig profil med satsningar för fler riktiga jobb i Kristianstad och både högre kvalitet och effektivitet i kommunens verksamheter. Vi prioriterar ökad valfrihet, trygghet och brukarinflytande. Min förhoppning är att våra kloka och framsynta förslag kommer att bidra till att stärka Kristianstads attraktivitet och möjliggöra en skattesänkning.

Mathias Knutsson

PS Så fort min nya hemsida blir färdig så kommer alla program, rapporter och förslag att vara tillgängliga online. Till dess hänvisar jag er till Centerpartiet i Kristianstads hemsida DS

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Läste om centerns program i tidningen. Verkar bra! Var finns det på webben?

Nicke