fredag, februari 08, 2008

Bättre sent än aldrig...

Jag borde kommenterat Maud Olofssons stöd till John McCain redan i tisdags, men jag var tyvärr oerhört upptagen… Jag vill gärna berätta för mina vänner inom moderaterna – via mängder av SMS - hur bra det känns att vara centerpartist 2008 när Maud Olofsson enligt Politikerbloggen och Departementet anser att John McCain är den starkaste kandidaten. I synnerhet när Fredrik Reinfeldt enligt samma källor kommer ut som en ”Obama Boy"...

Mathias Knutsson

PS Notera att Amber Lee Ettinger - "Obama Girl" påpekar att Barack Obamas kampanjstab är mycket positiva till hennes och Barely Politicals filmer DS

1 kommentar:

Anonym sa...

Nja, enligt Dagens Nyheter stödjer Maud Hillary Clinton vilken hon helst ser som ny president i USA. Jag har till och med kommenterat det på min blogg och nämnt att du som borgerlig och liberal antagligen skäms över henne. Samtliga borgerliga partiledare hoppas på demokraterna, för mig är det bara ännu ett "bevis" på att borgerligheten i Sverige blivit socialdemokratiserad!

Mvh Jens