söndag, augusti 26, 2007

Nystart efter sommarledigheten

Efter en lång sommarledighet med endast sporadiska besök till bloggosfären så tar jag äntligen tag i mitt skrivande igen. Jag vill hälsa alla gamla och nya läsare av min blogg hjärtligt välkomna. Jag kommer att uppdatera min blogg dagligen och mitt nyhetsbrev kommer att skickas ut varannan vecka. Ni får gärna komma med synpunkter och kommentarer så att bloggen blir mer läsvärd och spännande att besöka.

Jag vill även tacka er för all uppskattning och uppmuntrande mail jag fick i efter presentationen av det borgerliga nätverket ”Samling för Kristianstad”. Nätverkets medlemstal ökar stadigt och nästa sammankomst är inplanerad i mitten av september. Ni får gärna ta kontakt med mig om ni önskar mer information om Samling för Kristianstad eller besöka nätverkets blogg och Facebookgrupp som smygstartade häromdagen.

Mathias Knutsson

Inga kommentarer: